Nem rendelhetsz ebből az országból. United States

Általános Szerződési feltételek

1. Adataink

Üzemeltető:
Név: AMENTA Kft
Ügyvezető: Tusz Katalin, Kovács Krisztián
Székhely: Esztergom, Irinyi János utca 26
Cégjegyzékszám: 11-09011669
Adószám: 13746159-1-11
E-mail: info@amenta.hu

Szállítás
MPL
www.mpl.hu

2. Az adásvételi szerződés létrejötte

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 72 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja

3. Böngészés a Webáruházban

Webáruházunkban tetszés szerint barangolhatsz személyazonosságod felfedése nélkül is, hogy megismerkedj termékeinkkel és árainkkal. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát ÁFA- val együtt tüntettük fel.

4. Regisztráció

 A regisztráció során a következő adatokat kell megadnod:
• Létező e-mail cím (melynek nem telt be a fogadó tárhelye) mert erre a címre küldjük el a regisztráció érvényesítéséhez szükséges ellenőrző levelet, valamint bármilyen egyéb tájékoztató levelet is.
• felhasználó név
• jelszó

Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető Személyes oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni, látják bevásárlókosarukat stb. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdés lenne, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben: megrendeles@amenta.hu

5. Vásárlás a Webáruházban

A terméklistán szereplő termékek közül a "Kosárba" gombra kattintva kezdeményezheted az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került, folytathatod a vásárlást. A kosár gomb alapértelmezésben 1 darab terméket tesz be a kosárba, a darabszámot a Kosár gombra kattintva tudod módosítani.

A kosár tartalma
A kosár tartalma a jobb felső oldalon lévő azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. Minden esetben a Webáruház újraszámolja a megrendelni kívánt termékek árát. A kosár tartalmát a rendszerünk naponta ellenőrzi, és inaktivitás esetén 15 nap után törli.

A megrendelés 4 egyszerű lépésből áll.

1. lépés: Regisztráció
A megrendeléshez szükségünk van az adataidra. Kérünk, töltsd ki az összes kötelező, valamint lehetőség szerint az egyéb mezőket is.

2. lépés: Ellenőrizd az adatokat
A bal oldalon láthatod adataidat, valamint a szállítási címet. Kérünk, ellenőrizd, hogy a szállítási cím helyes-e, s módosíts, ha esetleg máshova szeretnéd kapni a megrendelt termékeket!
A rendelés elküldése előtt még lehetőséged van módosítani a szállítási és számlázási címen, amennyiben erre szükség lenne.
3. lépés: Add meg a szállításra vonatkozó kéréseidet
A szállítást futárszolgálattal 3 munkanapon belül vagy kívánság szerint teljesítjük. Kérjük, írd be a szövegdobozba a szállításra vonatkozó kéréseid, esetleges további adataid! 
A megrendelést elküldeni az oldal alján található "Elküldöm" gombra kattintva lehet. Amennyiben NEM kattintasz erre a gombra, a termékek csak a kosárban maradnak, és a rendelés NEM érkezik meg az ügyfélszolgálatunkra. A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben tájékoztat.
Amennyiben a LEADOTT megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne, munkatársunk a megadott telefonszámon megkeres téged. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, és a rendeléssel olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el.

4. A termékek szállítási módja
A szállítás módja: Futárszolgálat utánvét
A kiszállítás mit tartalmaz:

• A termékek kiszállítása futárszolgálattal történik. A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik. A kiszállítás a megrendelést követő 3 napon belül vagy azon túl, adott nap 8-17 óra között munkaidőben történik meg a megadott címre.
• Külön időpont egyeztetésre adott napon belül nincs lehetőség, ezért kérjük, gondoskodj arról, hogy a szállítási címen valaki átvegye a csomagot! Szállítási címnek a munkahelyedet is megjelölheted, ha ott tartózkodsz az adott napon!
• A futárszolgálat azt vállalja, hogy a csomagot a megadott napon, 8-17 óra között megkísérli kézbesíteni. Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a csomagok után a MPL központi ügyfélszolgálatánál lehet telefonon érdeklődni. Nem tudjuk megmondani, hogy a 8-17 óráig terjedő időszakban pontosan mikor érkezik a futár, és nem tudjuk garantálni, hogy a futár felhívja a csomagon található telefonszámot, sem azt hogy a megrendelő után viszi a csomagot egy másik címre, mert a megadott címen éppen nincs otthon senki (bár van a futárok között, aki bevállalja ezt a kedvességet is). Ha csomagot rendelsz, kérünk, olyan helyre küldesd azt, ahol valaki át tudja venni. Ez munkaidőben lehet a megrendelő munkahelye is.
• 25.000.- Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás INGYENES, ami CSAK egyszeri kiküldésre érvényes, amennyiben a csomagot "nem veszi át", "nem kereste", "átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza, fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok esetében ezt a kedvezményt (ingyenes szállítás) megvonjuk. Ill. következő megrendelésnél az át nem vett kiszállítási díjat és visszaküldési díjat felszámoljuk. Ha valamiért még sem tudod átvenni a csomagot, kérjük, mielőbb jelezd a problémát, mert minden olyan esetben, amikor ilyen közbejön, természetesen van lehetőség arra, hogy a csomagot újra kiküldjük. A korlátozásnak az a célja, hogy a komolytalan, rosszindulatú, vagy valótlan megrendeléseket és megrendelőket kiszűrjük.
• 25.000.- Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás díja 1820.- Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.

A megrendeléskor látható „Fizetendő Összesen” összeg tartalmaz minden felmerülő közterhet (pl. ÁFA) és szállítási, csomagolási, kezelési és egyéb díjat. Ezen felül semmilyen rejtett díjat nem számolunk fel.
Az MPL szállítás (további) feltételei:

• A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a MPL munkatársának kell kifizetned. Vagy választhatod az előre utalást.

• Amennyiben a kiszállítás idejében nem tartózkodsz a megadott címen, a MPL üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről és másnap újra megpróbálja a kiszállítást. Amennyiben a második alkalommal sem járnak sikerrel, a csomag visszakerül weáruházunkhoz.
• Az MPL-nél kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása a 06-1-767-8282 telefonszámon.
• Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen a csomagot a MPL visszajuttatja webáruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk.
• A csomagot az MPL sértetlenül köteles átadni, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetess fel erről jegyzőkönyvet a MPL munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
• A MPL futár csak szállítja a csomagot, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz.

Szállítási határidők

Átlagos esetben a megrendelt termékeket 3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot így küldjük el.

Garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Ennek ellenére néhány esetben előfordulhat (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol, nem veszi fel a telefont, stb.) hogy hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményed, észrevételeidet, panaszaidat kérjük, írd meg e-mailben. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelés a mi hibánkból nem teljesül maximális rugalmassággal kezelünk!

6. Fizetési mód

A termék átvételekor a futárnak készpénzzel (utánvét)
Az áru átvételekor készpénzzel történő fizetés.

1. Megrendeled a csomagot.
2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
3. Feladjuk, a csomagot, mely az általad megadott napon, az általad megadott címre 8-18 óra között kiszállításra kerül.
4. A futárnak a csomag megérkezésekor kell készpénzben kifizetni a csomag értékét, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.

Vagy fizethetsz előre utalással.

1. Megrendeled a csomagot.

2. Munkatársaink elkészítik a számlát, amit át tudsz utalni. 
2. Utalás beérkezése után Munkatársaink összekészítik a csomagot.
4. Feladjuk az általad megadott címre 8-17 óra között kiszállításra kerül. Ebben az estben a futárnak nem kell fizetned.

• 25.000.- Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás díj 1820.- Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
• 25.000.- Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.

8. Elállási jog

Amennyiben a megrendelést tévedésből adtad le, azt a leadást követően a csomag postázása előtt e-mailben (megrendeles@amenta.hu) mondhatod le minden következmény nélkül. Amennyiben a megrendelést a kért módon nem tudjuk az elvárt idő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod.

Amennyiben mi elküldtük Neked a rendelt csomagot, és azt kétszeri alkalommal nem veszed át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi feleslegesen fizettük ki a postaköltséget. Sajnos előfordulhat az, hogy a futár nem találja meg a címet, zárva az ajtó, nem működik a csengő, nincs kiírva a név a csengőre, esetleg valami miatt éppen nem tartózkodik senki a megadott címen, stb. A futárok egy része nagyon rugalmas és a csomagra felírt telefonszámon megpróbálnak elérni Téged, és egyeztetni egy ismételt időpontot. Sajnos erre viszont mi nem kötelezhetjük őket, így garantálni sem tudjuk azt, hogy a futárok többet vállalnak, mint ami a szerződésben rögzített.

Ha kiderül, hogy a csomag valóban a futár hibája miatt nem került kézbesítésre, akkor természetesen mi a csomagot a saját költségünkön újra elküldjük. Ha azonban a megrendelő hibájából nem került sor a kézbesítésre, a csomagot "nem veszi át", "nem kereste", "átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza akkor cégünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot. Ill. a következő megrendelésnél az kiszállítási díjat és a visszaküldési díjat felszámoljuk.

9. Szavatosság, garancia

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerinti szavatosságot vállalunk. A szavatosság lejárati időre vontakozik. Azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket forgalmazunk, hibátlanok, és első osztályúak, és nem jártak le. Ha mégsem, akkor a törvényben előírt módon vagy cserét, vagy teljes körű pénz-visszafizetési kötelezettséget vállalunk. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint szállítjuk. Az áru átadásakor minden termékhez a hatályos törvényi előírások alapján biztosítunk magyar nyelvű tájékoztatót.

Pénzvisszafizetési garancia

Cégünk 14 napig teljes körű pénz-visszafizetési garanciát vállal a webáruházunkból rendelt MINDEN termékre, azaz ha még sem szeretnéd a terméket, akkor azt 30 napig bármikor jelezheted felénk, és mi az eredeti vételáron visszavesszük a terméket. Ilyen esetben a terméket eredeti csomagolásban, bontatlanul, saját költségen vissza kell juttatnod részünkre, és Cégünk legkésőbb harminc napon belül a termék szállítási díjat nem tartalmazó teljes vételárát visszautalja. Minden termék árát ÁFA-val együtt tüntettük fel.