Nem rendelhetsz ebből az országból. United States

Általános Szerződési feltételek

1. Adataink

Üzemeltető:
Név: AMENTA Kft
Ügyvezető: Tusz Katalin, Kovács Krisztián
Székhely: Esztergom, Irinyi János utca 26
Cégjegyzékszám: 11-09011669
Adószám: 13746159-1-11
E-mail: info@amenta.hu

Szállítás
MPL
www.mpl.hu

2. Az adásvételi szerződés létrejötte

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 72 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja

3. Böngészés a Webáruházban

Webáruházunkban tetszés szerint barangolhatsz személyazonosságod felfedése nélkül is, hogy megismerkedj termékeinkkel és árainkkal. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát ÁFA- val együtt tüntettük fel.

4. Regisztráció

 A regisztráció során a következő adatokat kell megadnod:
• Létező e-mail cím (melynek nem telt be a fogadó tárhelye) mert erre a címre küldjük el a regisztráció érvényesítéséhez szükséges ellenőrző levelet, valamint bármilyen egyéb tájékoztató levelet is.
• felhasználó név
• jelszó

Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető Személyes oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni, látják bevásárlókosarukat stb. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdés lenne, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben: megrendeles@amenta.hu

5. Vásárlás a Webáruházban

A terméklistán szereplő termékek közül a "Kosárba" gombra kattintva kezdeményezheted az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került, folytathatod a vásárlást. A kosár gomb alapértelmezésben 1 darab terméket tesz be a kosárba, a darabszámot a Kosár gombra kattintva tudod módosítani.

A kosár tartalma
A kosár tartalma a jobb felső oldalon lévő azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. Minden esetben a Webáruház újraszámolja a megrendelni kívánt termékek árát. A kosár tartalmát a rendszerünk naponta ellenőrzi, és inaktivitás esetén 15 nap után törli.

A megrendelés 4 egyszerű lépésből áll.

1. lépés: Regisztráció
A megrendeléshez szükségünk van az adataidra. Kérünk, töltsd ki az összes kötelező, valamint lehetőség szerint az egyéb mezőket is.

2. lépés: Ellenőrizd az adatokat
A bal oldalon láthatod adataidat, valamint a szállítási címet. Kérünk, ellenőrizd, hogy a szállítási cím helyes-e, s módosíts, ha esetleg máshova szeretnéd kapni a megrendelt termékeket!
A rendelés elküldése előtt még lehetőséged van módosítani a szállítási és számlázási címen, amennyiben erre szükség lenne.
3. lépés: Add meg a szállításra vonatkozó kéréseidet
A szállítást futárszolgálattal 3 munkanapon belül vagy kívánság szerint teljesítjük. Kérjük, írd be a szövegdobozba a szállításra vonatkozó kéréseid, esetleges további adataid! 
A megrendelést elküldeni az oldal alján található "Elküldöm" gombra kattintva lehet. Amennyiben NEM kattintasz erre a gombra, a termékek csak a kosárban maradnak, és a rendelés NEM érkezik meg az ügyfélszolgálatunkra. A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben tájékoztat.
Amennyiben a LEADOTT megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne, munkatársunk a megadott telefonszámon megkeres téged. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, és a rendeléssel olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el.

4. A termékek szállítási módja
A szállítás módja: Futárszolgálat utánvét
A kiszállítás mit tartalmaz:

• A termékek kiszállítása futárszolgálattal történik. A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik. A kiszállítás a megrendelést követő 3 napon belül vagy azon túl, adott nap 8-17 óra között munkaidőben történik meg a megadott címre.
• Külön időpont egyeztetésre adott napon belül nincs lehetőség, ezért kérjük, gondoskodj arról, hogy a szállítási címen valaki átvegye a csomagot! Szállítási címnek a munkahelyedet is megjelölheted, ha ott tartózkodsz az adott napon!
• A futárszolgálat azt vállalja, hogy a csomagot a megadott napon, 8-17 óra között megkísérli kézbesíteni. Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a csomagok után a MPL központi ügyfélszolgálatánál lehet telefonon érdeklődni. Nem tudjuk megmondani, hogy a 8-17 óráig terjedő időszakban pontosan mikor érkezik a futár, és nem tudjuk garantálni, hogy a futár felhívja a csomagon található telefonszámot, sem azt hogy a megrendelő után viszi a csomagot egy másik címre, mert a megadott címen éppen nincs otthon senki (bár van a futárok között, aki bevállalja ezt a kedvességet is). Ha csomagot rendelsz, kérünk, olyan helyre küldesd azt, ahol valaki át tudja venni. Ez munkaidőben lehet a megrendelő munkahelye is.
• 40.000.- Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás INGYENES, ami CSAK egyszeri kiküldésre érvényes, amennyiben a csomagot "nem veszi át", "nem kereste", "átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza, fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok esetében ezt a kedvezményt (ingyenes szállítás) megvonjuk. Ill. következő megrendelésnél az át nem vett kiszállítási díjat és visszaküldési díjat felszámoljuk. Ha valamiért még sem tudod átvenni a csomagot, kérjük, mielőbb jelezd a problémát, mert minden olyan esetben, amikor ilyen közbejön, természetesen van lehetőség arra, hogy a csomagot újra kiküldjük. A korlátozásnak az a célja, hogy a komolytalan, rosszindulatú, vagy valótlan megrendeléseket és megrendelőket kiszűrjük.
• 40000.- Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás díja 2820.- Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.

A megrendeléskor látható „Fizetendő Összesen” összeg tartalmaz minden felmerülő közterhet  és szállítási, csomagolási, kezelési és egyéb díjat. Ezen felül semmilyen rejtett díjat nem számolunk fel.
Az MPL szállítás (további) feltételei:

• A csomag értékét utánvéttel, a csomag átvételekor a MPL munkatársának kell kifizetned. Vagy választhatod az előre utalást.

• Amennyiben a kiszállítás idejében nem tartózkodsz a megadott címen, a MPL üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről és másnap újra megpróbálja a kiszállítást. Amennyiben a második alkalommal sem járnak sikerrel, a csomag visszakerül weáruházunkhoz.
• Az MPL-nél kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása a 06-1-767-8282 telefonszámon.
• Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen a csomagot a MPL visszajuttatja webáruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk.
• A csomagot az MPL sértetlenül köteles átadni, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetess fel erről jegyzőkönyvet a MPL munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
• A MPL futár csak szállítja a csomagot, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz.

Szállítási határidők

Átlagos esetben a megrendelt termékeket 3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot így küldjük el.

Garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Ennek ellenére néhány esetben előfordulhat (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol, nem veszi fel a telefont, stb.) hogy hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményed, észrevételeidet, panaszaidat kérjük, írd meg e-mailben. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelés a mi hibánkból nem teljesül maximális rugalmassággal kezelünk!

6. Fizetési mód

A termék átvételekor a futárnak készpénzzel (utánvét)
Az áru átvételekor készpénzzel történő fizetés.

1. Megrendeled a csomagot.
2. Munkatársaink összekészítik a csomagot.
3. Feladjuk, a csomagot, mely az általad megadott napon, az általad megadott címre 8-18 óra között kiszállításra kerül.
4. A futárnak a csomag megérkezésekor kell készpénzben kifizetni a csomag értékét, ami minden esetben tartalmazza a szállítási költséget is.

Vagy fizethetsz előre utalással.

1. Megrendeled a csomagot.

2. Munkatársaink elkészítik a számlát, amit át tudsz utalni. 
2. Utalás beérkezése után Munkatársaink összekészítik a csomagot.
4. Feladjuk az általad megadott címre 8-17 óra között kiszállításra kerül. Ebben az estben a futárnak nem kell fizetned.

• 40.000.- Ft alatti megrendelés esetén a kiszállítás díj 2820.- Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
• 40.000.- Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.

8. Elállási jog

Amennyiben a megrendelést tévedésből adtad le, azt a leadást követően a csomag postázása előtt e-mailben (megrendeles@amenta.hu) mondhatod le minden következmény nélkül. Amennyiben a megrendelést a kért módon nem tudjuk az elvárt idő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod.

Amennyiben mi elküldtük Neked a rendelt csomagot, és azt kétszeri alkalommal nem veszed át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi feleslegesen fizettük ki a postaköltséget. Sajnos előfordulhat az, hogy a futár nem találja meg a címet, zárva az ajtó, nem működik a csengő, nincs kiírva a név a csengőre, esetleg valami miatt éppen nem tartózkodik senki a megadott címen, stb. A futárok egy része nagyon rugalmas és a csomagra felírt telefonszámon megpróbálnak elérni Téged, és egyeztetni egy ismételt időpontot. Sajnos erre viszont mi nem kötelezhetjük őket, így garantálni sem tudjuk azt, hogy a futárok többet vállalnak, mint ami a szerződésben rögzített.

Ha kiderül, hogy a csomag valóban a futár hibája miatt nem került kézbesítésre, akkor természetesen mi a csomagot a saját költségünkön újra elküldjük.

Ha azonban a megrendelő hibájából nem került sor a kézbesítésre, a csomagot "nem veszi át", "nem kereste", "átvételt megtagadta", "nem rendelte" vagy "nincs pénze kifizetni" jelzéssel kapjuk vissza akkor cégünk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot. Ill. a következő megrendelésnél az kiszállítási díjat és a visszaküldési díjat felszámoljuk és kizárólag előreutalással rendelhet tőlünk.

9. Szavatosság, garancia

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerinti szavatosságot vállalunk. A szavatosság lejárati időre vontakozik. Azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket forgalmazunk, hibátlanok, és első osztályúak, és nem jártak le. Ha mégsem, akkor a törvényben előírt módon vagy cserét, vagy teljes körű pénzvisszafizetési kötelezettséget vállalunk. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint szállítjuk. Az áru átadásakor minden termékhez a hatályos törvényi előírások alapján biztosítunk magyar nyelvű tájékoztatót.

Pénzvisszafizetési garancia

Cégünk 14 napig teljes körű pénz-visszafizetési garanciát vállal a webáruházunkból rendelt MINDEN termékre, azaz ha még sem szeretnéd a terméket, akkor azt 30 napig bármikor jelezheted felénk, és mi az eredeti vételáron visszavesszük a terméket. Ilyen esetben a terméket eredeti csomagolásban, bontatlanul, saját költségen vissza kell juttatnod részünkre, és Cégünk legkésőbb harminc napon belül a termék szállítási díjat nem tartalmazó teljes vételárát visszautalja.