Gyakori kérdések


Mennyi idő múlva szállítják a csomagot, ha megrendelem?
A termékek a megrendelést követő 2 napon belül kerülnek kiszállításra. Persze először meg kell rendelned ahhoz, hogy a konkrét csomagra meg tudjuk mondani, mikor tudjuk szállítani. A legtöbb termék gyorsan beszerezhető, de előfordulhat, hogy több napot, vagy akár hetet is várni kell. Konkrétan megmondani, hogy egy csomagot mikor tudunk szállítani, csak a rendelés leadása után tudjuk, hiszen a fent leírt esetek végtelen kombinációja lehetséges.

Mikor jön pontosan z MPL futár?
Nem tudjuk megmondani. Tőlünk minden délután elviszik a csomagokat a MPL központi szortírozójába, ott az éjjel folyamán feldolgozzák és elviszik a lakhelyedhez legközelebbi depóba. Itt másnap reggel kiadják a futárnak több másik csomaggal együtt. Amikor a futár valakit nem talál otthon, és nem tudja elérni telefonon sem, akkor időt veszít, és késik a többi csomag. Ezért legyen valaki a megadott címen az adott napon, aki átveszi (és kifizeti) a csomagot.

Tudok-e módosítani leadott rendelésemen?
Nem. Csak akkor küldd el a megrendelésedet, amikor a bevásárlókosár tartalmának módosításával eldöntötted mire van szükséged. Ha tényleg nagyon elrontottál valamit, írhatsz egy kedves levelet, amiben megkéred az ügyfélszolgálatot, hogy mégis módosítsák. De csak ők tudnak folyamatban lévő rendelésbe belenyúlni. Amikor már készen van a számla, és útjára van indítva a csomag, akkor ez persze elég bonyolult, mert sztornózni kell a már kiállított számlát, szét kell szedni a csomagot, új számlát kell írni a módosított rendelésről, és ki kell küldeni az új csomagot. Ez időt rabol el mások csomagjainak összekészítésétől és nem utolsó sorban költséges. Próbálunk mindent a lehető legrugalmasabban kezelni, de lehetőleg kerüld el a leadott rendelés módosítását.

Mennyi a szállítási költség?
•20.000.- Forint alatti megrendelés esetén a kiszállítás díj 1590.- Ft, melyet hozzáadunk a fizetendő összeghez.
•20.000.- Forint feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes.

Hogyan tudom visszacserélni, ha valami nem jó?
Kérjük írj egy e-mailt a problémával kapcsolatban: megrendeles@amenta.hu címre és válaszlevélben megadjuk a szükséges utasításokat. Ha vissza kell küldened a csomagot, akkor annak költségét sajnos nem tudjuk magunkra vállalni. Ilyen esetben a terméket eredeti csomagolásban, bontatlanul, saját költségen vissza kell juttatnod részünkre, és Cégünk legkésőbb harminc napon belül a termék szállítási díjat nem tartalmazó teljes vételárát visszautalja.